Wiosna ach to ty!


Tak, mam duszę romantyka... 
Widać to u mnie na każdym kroku. Zarówno po tym jak odbieram naturę, jak wyobrażam sobie swoje przyszłe życie i po tym jak (i czemu/komu) robię zdjęcia. Dzisiaj mam dla Was kilka kadrów z wczorajszej polnej sesji. Bardzo krótkiej ale efektywnej, mimo iż słońce skrzętnie ukryło się za ogromną, czarną i jak zwykle - niespodziewaną chmurą :) Jak tylko wróciłam do domu  słoneczne
"golden hour" rozpoczęło swe przedstawienie, a ja już zgrywałam zdjęcia na komputer... Cóż, może następnym razem uda mi się zgrać ze słońcem. 
Teraz w Lublinie leje deszcz - wyczekiwany przez wszystkich! A Wy możecie nacieszyć oczy wiosennymi kadrami:)





                                    Kwitnące wiśnie - czy jest coś piękniejszego niż wiosna?



Au revoir! <3

Komentarze