Pola, łąki i zachody słońca

Kocham maj, kocham  go całym sercem. Za te drzewa, które kwitną i wspaniale pachną, za tą budzącą się do życia naturę, za to niebo, słońce które ogrzewa ale nie praży i za delikatny wiatr. Za te kolory, za przejażdżki rowerem, które dają energię i chęci do działania.

Wielu ludzi dopiero teraz odkrywa zielone, bezludne miejsca w ich okolicy i docenia naturę. I dobrze - lepiej późno niż wcale :) Ja swoje ulubione miejsca odkryłam już dawno temu i z niezmienną radością do nich wracam. Nieważne czy jadę sama czy z bliskimi, zawsze euforia jest ta sama. Dzisiaj mam dla Was kilka fotografii z sobotniego wypadu. ;) Zapraszam do oglądania. 












We Francji mają lawendę a my pola rzepaku. 








Au revoir, Marie <3 
P.S. Zapraszam na mojego instagrama :KLIK:)

Komentarze

  1. Piękny rowerek i piękne zdjecie, czuć klimat :)

    Pozdrawiam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to mój ulubiony miesiąc! ♥
    Śliczne zdjęcia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, piękne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woooow, jakie cudowne zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz takie miejsca są na wagę złota. Ja ostatnio pojechałam za miasto, by przejść się wzdłuż żółtych od rzepaku pól i zobaczyć trochę wiosny, której z okien u mnie nie widać :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Sama widzę po sobie, że teraz bardziej doceniam świat i otaczającą naturę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsca! Też kocham wiosnę i maj szczególnie, bo uwielbiam patrzeć, jak ta nasza piękna natura budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3, 4 i rowerzystka tyłem najbardziej mnie urzekły :) Piękne zdjęcia, sama ostatnio byłam na sesji w rzepaku ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne,klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Piękne zdjęcia ♥
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz